محل تبلیغات شما

تبلیغات با ایمیل علاوه بر رپورتاژ آگهی  به دلیل ارزانی، سادگی و پوشش دهی  مخاطبان بی شمار، مورد توجه كسب و كارهای كوچك و نوپا و نیز بزرگان و نامداران صنایع مختلف با وجود داشتن بودجه های تبلیغاتی گزاف، قرار دارد و همه آنها از این روش تبلیغاتی بهره می برند و  آن را در اولویت قرار می دهند. اكنون به این موضوع پی بردید كه ایمیل ماركتینگ چیست و چه كاربرد و اهمیتی دارد.

اما باید به این موضوع توجه كنید كه این روش نیز مانند بقیه روش ها دارای اصول و نكاتی است بسیار مهم و ضروری كه بدون آموزش ایمیل ماركتینگ نمی توانید به آنها پی ببرید و به هدف و خواسته خود برسید. بنابراین اگر می خواهید این گنج عظیم بازاریابی اینترنتی را فرا بگیرید این مقاله را از دست ندهید و به نكات آن عمل كنید.

  • هدف از نوشتن ایمیل را مشخص كنید.

مشخص كردن هدف مهمترین عامل موفقیت در هر كاری است. اگر هدف مشخصی نداشته باشید كمپین بازاریابی شما با شكست مواجه خواهد شد. هدف به شما نشان می دهد كه چگونه باید محتوای خود را تولید كنید. همچنین گامهایی را كه باید مرحله به مرحله انجام دهید را نیز روشن می كند. پس برای پیدا كردن هدف خود، خوب فكر كنید و عجله را كنار بگذارید.

  • عنوان را شفاف،ساده و به دور از پیچیدگی بنویسید.

برای اینكه مخاطب به ایمیل شما توجه كند نیاز است خیلی ساده موضوع را بنویسید به طوری كه باعث به وجود آمدن ابهام و گمراهی در مخاطب نشود. صراحت و شفافیت برای نوشتن موضوع مهمترین اصل است. همچنین باید موضوع بیشترین سازگاری را با متن داشته باشد. در واقع اگر عنوان صریح و مشخص نباشد مخاطب اصلا به محتوای ایمیل شما توجه نخواهد كرد و مستقیم آن را حذف خواهد.

  • در انتخاب عنوان عجله نكنید.

عنوان مهمترین ابزار برای جلب نظر مخاطب جهت خواندن متن ایمیل است. پس برای نوشتن متن عنوان عجله نكنید. بعضی مواقع بهتر است ابتدا متن را بنویسید، سپس عنوان ایمیل را مشخص كنید.

  • درباره مخاطب هدف خود اطلاعات جمع كنید.

درباره علایق، میزان تحصیلات، خصوصیات رفتاری، خصوصیات اجتماعی و مواردی از این دست اطلاعات جمع آوری كنید. این موارد كمك می كنند كه با شناخت كافی و لازم در مورد مخاطبین هدف، بتوانید پیشنهاداتی بدهید كه مورد علاقه آنها واقع شود و در نهایت در بازاریابی موفقتر باشید.

  • تنها از لیست ایمیلی كه خود تهیه كرده اید استفاده كنید.

این مورد بسیار مهم هست زیرا این عدم آگاهی صاحبان كسب و كار باعث شده است كه بعضی شركتها اقدام به فروش لیست ایمیل كنند. به سه دلیل مهم باید از  لیستی كه خود تهیه كرده اید، استفاده كنید.

  1. لیست خریداری شده امكان دارد مربوط به مخاطب هدف شما نباشد.
  2. ممكن است شما به لیستی ایمیل تبلیغاتی بفرستید كه به منظور بازاریابی تهیه شده باشد.
  3. ممكن است لیستی كه تهیه كرده اید فیك باشد و یا ایمیل های آن اسپمر باشند.

آموزش ایمیل ماركتینگ,ارسال ایمیل تبلیغاتی,ایمیل ماركتینگ

  • خودتان متن را بنویسید.

نوشتن متن را به فرد دیگری واگذار نكنید و خودتان شخصا آن را بنویسید تامطمئن شوید تمام مواردی كه می خواستید در آن رعایت شده است. علاوه بر آن همیشه در انتهای متن ایمیل، راههای ارتباطی مثل آدرس سایت، شماره تلفن و فكس را بنویسید تا مخاطب هم سوالاتی كه دارد را بتواند مطرح كند و هم با كسب و كار شما و فعالیتی كه انجام می دهید بیشتر آشنا شود.

  • فقط ایمیلهای تبلیغاتی ننویسید.

ارسال ایمیل تبلیغاتی مخاطب شما را كلافه می كند پس آن را به حداقل برسانید و بیشتر ایمیل های خود را به موضوعات آموزشی، اطلاع رسانی و رخدادهای علمی در زمینه فعالیت خود اختصاص دهید.

  • مخاطب خود را كلافه نكنید.

در اختیار گذاشتن ایمیل از طرف مخاطب به معنی بمباران كردن آن توسط شما نیست. حتما برای ارسال ایمیل برنامه ریزی كنید و در ساعت و زمان خاص اقدام به ارسال ایمیل كنید. به عنوان مثال صبح یك ایمیل خود را به نكات آموزشی اختصاص دهید و بعد از ظهر یك ایمیل تبلیغاتی بفرستید. طبق بررسی هایی كه ما انجام دادیم شركتهای خبره در زمینه بازاریابی در روز فقط یك ایمیل آن هم نه تبلیغاتی برای مخاطبان خود ارسال می كنند. برای اینكه مدیریت و برنامه ریزی بهتری در این زمینه داشته باشید می توانید از نرم افزار ایمیل ماركتینگ برای این منظور بهره ببرید.

  • نگارش ایمیلتان به زبان رسمی نباشد.

برای اینكه مخاطب با شما احساس راحتی كند و بتواند با محتوایتان راحت تر ارتباط برقرار كند بهتر است به زبان غیر رسمی با آنها صحبت كنید. ایمیل ارسالی از طرف شركتهای بزرگ بازاریابی اینترنتی بدون استثناء به زبان غیر رسمی نوشته می شوند. برای اطمینان می توانید ایمیلهایی كه خود دریافت می كنید را بررسی كنید تا به این موضوع پی ببرید !!

شركت های خبره بازاریابی حتی اگر لیست خود را به منظور تبلیغات تهیه كرده باشند باز هم از ارسال ایمیل تبلیغاتی خودداری می كنند و سعی می كنند از ایمیل ماركتینگ به عنوان مكمل سایر روشهای جذب مشتری استفاده كنند. به عنوان مثال اگر آنها دارای فعالیتی در زمینه سئو سایت هستند از طریق ایمیل مخاطبان خود را  دعوت می كنند كه مقالات و یا ویدئوهای آموزشی آنها را ببینند و پس از آنكه مخاطب خود را با اهمیت و ضرورت بهینه سازی آشنا كردند، آن زمان به مخاطب پیشنهاد می دهند كه در صورت داشتن كسب و كار و فعالیت اینترنتی می توانند از خدمات شركت در این زمینه بهره ببرند.

امیدواریم متوجه منظور ما شده باشید و اگر هنوز نتوانسته اید آن را درك كنید از شما عزیزان خواهش می كنیم كه قسمت پایانی را چندین بار مطالعه كنید و سوالات خود را در این زمینه از ما بپرسید. نیوسئو مشتاق پاسخگویی به شما عزیزان همیشه همراه است.

منبع : سئو سایت

چرا سئو خوب سایت همچنان یک استراتژی موفق است؟

ایمیل ماركتینگ چیست و اصول موفقیت در آن

سئو سایت و فاكتورهای رنكینگ گوگل – قسمت اول

ایمیل ,كه ,كنید ,مخاطب ,تبلیغاتی ,هدف ,خود را ,ایمیل ماركتینگ ,می كنند ,را به ,را بنویسید ,ارسال ایمیل تبلیغاتی ,ایمیل تبلیغاتی بفرستید ,برای اینكه مخاطب

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت مطالب اینترنتی شعر شاعر سرزمین موسیقی lonzadedab بانک من کتابخانه عمومی سیدطاهر هاشمی، روانسر - تأسیس 1388 کمیته راگبی استان تهران Angel of Death گلبهاره-golbahareh